ספטמבר בפתח: כל מה שחשוב לעשות לקראת היום הראשון בבהס

תחילת שנת הלימודים מרגשת כל הורה וילד, בין אם מדובר בילדים הצעירים העולים מן הגן לכיתה א', לתלמידים הבוגרים יותר המצפים לחוויות שתביא עמה שנת הלימודים שעומדת בפתח ולעתים גם להזדמנויות חדשות, ואף לבני הנוער העולים לחטיבות ולתיכונים, ומנסים להסוות את התחושות בפאסון של מתבגרים.

להיערכות לשנה החדשה ישנה משמעות רבה ביצירת החוויה ולעתים גם בהשפעה שלה על השנה כולה. הורים יקרים, רגע לפני שאתם מתחילים בהכנות לקראת הראשון ספטמבר, ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים חשובים וגם ורשימת צ'ק ליסט מועילה במיוחד שכדאי לכם להכיר וליישם:

ראשית כל, הציוד לבית הספר

1. אל תחכו כמובן ליום האחרון של אוגוסט, כי מלבד לחץ וצפיפות, הותרת הקניות לרגע האחרון גם עשויה להעמיד אתכם בפני מבחר מצומצם יותר של ציוד, חוסר בפריטים חשובים או ספרי לימוד נדרשים וצורך לשוטטות והשלמות בין מספר חנויות.

2. ספרי לימוד הם עניין שעשוי להיות יקר, אולם בתכנון נכון ניתן להוזיל ולחסוך כסף רב. בחלק ניכר מן הרשויות המקומיות בארץ מתקיים פרויקט השאלת ספרים המאפשר באמצעות סכום כסף סמלי לקבל את ספרי הלימוד הנדרשים בהשאלה ולהשיבם בסיום השנה. בדקו האם מתקיים פרויקט כזה גם ברשות שלכם. במידה ולא, ניתן לפנות למספר חנויות ספרי לימוד וציוד מקומיות, ולבדוק את האפשרות לרכישת ספרים מיד שנייה בהנחות משמעותיות. במידה ונותרו ברשותכם ספרי לימוד מן השנה שעברה של מי מן הילדים, ניתן גם למסור אותם בחנויות הללו תמורת זיכוי.

3. תיק בית הספר מיועד לשרת את התלמיד לאורך השנה כולה ולעתים לשנתיים ויותר. חשוב לבחור בתיק איכותי, עמיד ואורטופדי, בעל רצועות רכות ונוחות, יכולת נשיאה מותאמת להיקף הציוד וחלוקת תאים שתאפשר סדר וארגון.

4. הקלמר ישמש לאריזת כלי הכתיבה כאשר האבולוציה של הקלמרים על פי שכבות הגיל היא לרוב:

* כיתות א'-ב': קלמר ממותג הכולל דמויות אהובות מסדרות וסרטים, גיבורי על, נסיכות וכדומה. כדאי לרכוש קלמר גדול הכולל מקום לטושים, צבעים, מרקרים, עפרונות, מחדד, מחק, סרגל, מספריים, דבק. מומלץ לבחור בקלמר עבה בעל מעטפת פנימית שמגינה על הקלמר מהכתמה של טושים, דבק שנשאר פתוח וכדומה. ממליצים לכם להציץ בקטגוריית קלמרי מותגים באתר "גולדבוקס" >>  

* כיתות ג'-ו': קלמרי מותג הכוללים כוכבי ילדים מענפי הבידור והספורט ומותאמים לתכולה דומה. לצד קלמר הבסיס מומלץ לרכוש 5 קלמרי ג'ינס פשוטים במחיר נמוך ומערך ציוד חלופי ליום שהקלמר הממותג ילך לאיבוד (והוא ילך קרוב לוודאי לאיבוד, במוקדם או במאוחר…).

* כיתות ז'-ט': קלמרי מותג מבית יצרניות הספורט והאופנה המובילות שישמשו כפריט אופנה ומקום לעיפרון מכני, עט נובע ולהסתרת הטלפון הנייד.

* כתות י'-י"ב: התיכוניסטים לרוב ידרשו קלמר מעוצב, ממותג ויקר, אולם הניסיון מוכיח שכל מה שהם צריכים זה כיס לדחוף לתוכו עט ומחברת מגולגלת, מה שיכונה על ידם "הכנת מערכת".  מסקנה: בחירת הקלמר והארגון שלו חשובה במיוחד ונושאת ערך מוסף בבניית הייחודיות והחיבור של התלמיד לבית הספר, כאשר ארגון הציוד מהווה ערך מוסף ולא להפך.

קלמר לילדים

5. מחברות – סוג המחברות מותאם גיל ונמסר על ידי המוסד החינוכי כחלק מרשימת ציוד. חשוב להקפיד על הסוג הנדרש, החל מכמות הדפים, השורות ומבנה המחברת (סיכות, ספירלה וכו') בכדי לא ליצור חריגות עבור הילד ולהתאים לצרכי הלימוד. קיים פער מחיר מהותי בין מחברות מותג למחברות פשוטות ומומלץ לשלב בין השניים על מנת לאפשר לילד התחלה מלהיבה עם ציוד על פי העדפתו, אולם במינון מוגבל ותוך השלמה של מוצרים במחירים נמוכים יותר.

הצ'ק ליסט שלנו ליום הראשון ללימודים:

א. ארגנו את התיק ערב קודם יחד עם הילד/ה והראו להם היכן נמצא כל פריט

ב. עשו שימוש בכלים לארגון שיסייעו לילד בשמירה על הציוד ובמציאה שלו בקלות: תיקיות, אוגדנית מחברות.

ג. דאגו לכלול בתיק כמובן בקבוק מים איכותי לבית הספר שישמור על קרירות המים לאורך שעות, נפתח ונסגר בקלות ואינו נוזל. חשוב במיוחד: בקבוק שמותאם למידות התא הצדדי המיועד לו בתיק.

ד. במידה והילד מצויד בטלפון נייד, הקפידו להזכיר לו ולהראות לו כיצד לשים את הטלפון על מצב שקט, ולאחסן אותו בתא נפרד למציאה בקלות ולהגנה עליו.

ה. בבוקר יום הלימודים הראשון הכינו לילד כריכים בריאים ומזינים, בהתאם לאורך יום הלימודים, ארוזים בקופסא יפה, בליווי פרי / ירק, מפית ומגבון ארוז אישית (מאלה שאתם לוקחים ממסעדות). ניתן ומומלץ להפתיע את הילד בפתק אישי הכולל ברכת בהצלחה ומילה טובה 😊

תוכן עניינים

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

נעלי בלט

איך לבחור נעלי בלט מתאימות לרמה שלך בריקוד

למצוא את זוג נעלי הבלט המושלמות זה כמו לגלות אוצר חבוי שיש לו את הכוח לשנות כל פירואט, כל קפיצה וכל צעד עדין שאתה עושה. לא מדובר רק באסתטיקה או בלחישות האופוניות של סאטן ועור; זה על איך נעלי בלט נכונות יכול להיות שלוחה של הנשמה שלך על רחבת הריקודים. המסע של כל רקדן הוא ייחודי, אבל החיפוש אחר זוג נעלי הבלט האידיאלי הוא טקס מעבר שמדבר בשפה אוניברסלית.

הבנה עמוקה: למה יהודים לובשים כיפה על הראש

אחד הסמלים המוכרים ביותר של האמונה היהודית הוא הכיפה, כיפה קטנה שחובשת גברים יהודים על הראש. לכיפה יש משמעות עמוקה במסורת היהודית, והיא משמשת תזכורת מתמדת לנוכחות האל למעלה ולצורך בענווה לפני השכינה.

סנדלים

סנדלים לקיץ המדריך השלם לבחירת הזוג המושלם

כאשר הקיץ מתחיל להראות את פניו, אחת מהבחירות החשובות שעולות בדעתם של רבים היא רכישת סנדלים איכותיים. סנדלים הם לא רק נעלי קיץ אופנתיות, אלא גם פתרון נוח ובריא לרגליים בימים החמים. הם מאפשרים לרגל לנשום, מציעים נוחות מרבית במהלך הליכה ארוכה ומהווים אביזר אופנתי שמשלים כל תלבושת. בחירת סנדלים איכותיים יכולה להשפיע משמעותית על בריאות הרגל ועל הנוחות הכללית במהלך היום.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צעצוע עץ

היתרונות של בחירת צעצועי עץ לילדים

כשמדובר בבחירת צעצועים לילדים, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. עם זאת, סוג אחד של צעצועים שעמד במבחן הזמן הוא צעצועי עץ. צעצועים קלאסיים אלה מציעים מגוון יתרונות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור הורים ומטפלים.