ברית – איך מתכננים אירוע ברית בצורה נכונה

אירוע ברית הוא ללא ספק אחד האירועים המרגשים ביותר שזוג הורים ובכלל משפחה יכולה לחוות. מדובר על לידת בן והכנסתו בברית אברהם. אחת המסורות החשובות והמשמעויות עבור כל יהודי, בכל מקום בו הוא מתגורר וחי. מדובר באירוע משמח וחגיגי שאף משפחה לא תהיה מוכנה לוותר עליו.

כל משפחה בוחרת כיצד לחגוג ברית ואיפה לעשות את זה. אומנם מועד האירוע הוא קבוע, כשבוע אחרי לידת הבן, כך אמורים לעשות זאת, אך כל זוג בוחר לחגוג זאת בצורה שונה. ישנם הורים המעדיפים לעשות את הברית בחיק המשפחה הקרובה, קרי סבא-סבתא משני הצדדים, אחים ואחיות, אחיינים ואחייניות, ולא יותר מכך. הרבה פעמים זה נחגג בבית באופן צנוע. לעומת זאת, ישנם כאלה הבוחרים לחגוג את האירוע גם עם קרובי משפחה רחוקים, חברים ומכרים. אז הם צריכים לארגן אותו, ולרוב גם לשכור מקום לשם כך.

אחד הקשיים העומדים בפני הורים המבקשים לארגן ברית, הוא משך הזמן הקצר שיש להם לשם כך. מהלידה עד למועד האירוע, יש להם שבוע ימים. אומנם הם יכולים להתחיל לארגן אותו עוד לפני כן, מאחר והם יודעים חודשים מראש שאמור להיוולד להם בן, אך בדרך כלל זוגות נמנעים מכך, גם מטעמים של אמונה (עין הרע) וגם מסיבות אחרות. לכן הם מחכים עד אחרי הלידה, ואז אם הכל בשלום, הם מתחילים לארגן את האירוע.

 

איך עושים את זה?

שלב ראשון צריך להזמין מקום. אפשר למצוא אולמות קטנים, מסעדות אשר יש להן חדרי אירוע או שניתן לשכור ולסגור אותן לצורך אירוע כזה או אחר. צריך כמובן לקבוע את המועד המדויק, כפי שציינו שבוע ממועד הלידה.

שלב שני, יש ליידע ולהזמין את האורחים הרלוונטיים. מאחר ומדובר בהתראה של שבוע, אזי שההזמנות יהיו במייל, טלפון, הודעות וואטסאפ ולא בהזמנות רשמיות כמו במקרים של חתונה. יש לקחת בחשבון שייתכן מאוד וחלק מהאנשים לא יוכלו להופיע בהתראה כל כך קצרה לאירוע.

שלב שלישי, יש להזמין רב שיגיע לעשות את הטקס. יש להחליט מי הסנדק של הנכד, וכן יש לקבוע מה השם של התינוק. אלו דברים שההורים יכולים להחליט עליהם מבעוד מועד ולא חייבים לחכות לרגע האחרון.

שלב רביעי, יש להזמין שירות קייטרינג ואף שירותי מוזיקה לאירוע. צריך לקחת בחשבון שלא מדובר בחתונה ולכן סביר להניח שהם יהיו פחות "עשירים ומשמעותיים".

 

דברים כללים שרצוי לקחת בחשבון על אירוע ברית

מאחר ומדובר באירוע שנערך אחרי לידה, וכבר אחרי שבוע ללידתו של הבן, אזי שנהוג לערוך אותו בשעות הצהריים או אחר הצהריים ולא בשעות הלילה כמו חתונה. צריך לקחת בחשבון את זמן השינה של התינוק, שעת האכלה, וכמובן את מצבה של האם אחרי הלידה.

תוכן עניינים

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

נעלי בלט

איך לבחור נעלי בלט מתאימות לרמה שלך בריקוד

למצוא את זוג נעלי הבלט המושלמות זה כמו לגלות אוצר חבוי שיש לו את הכוח לשנות כל פירואט, כל קפיצה וכל צעד עדין שאתה עושה. לא מדובר רק באסתטיקה או בלחישות האופוניות של סאטן ועור; זה על איך נעלי בלט נכונות יכול להיות שלוחה של הנשמה שלך על רחבת הריקודים. המסע של כל רקדן הוא ייחודי, אבל החיפוש אחר זוג נעלי הבלט האידיאלי הוא טקס מעבר שמדבר בשפה אוניברסלית.

הבנה עמוקה: למה יהודים לובשים כיפה על הראש

אחד הסמלים המוכרים ביותר של האמונה היהודית הוא הכיפה, כיפה קטנה שחובשת גברים יהודים על הראש. לכיפה יש משמעות עמוקה במסורת היהודית, והיא משמשת תזכורת מתמדת לנוכחות האל למעלה ולצורך בענווה לפני השכינה.

סנדלים

סנדלים לקיץ המדריך השלם לבחירת הזוג המושלם

כאשר הקיץ מתחיל להראות את פניו, אחת מהבחירות החשובות שעולות בדעתם של רבים היא רכישת סנדלים איכותיים. סנדלים הם לא רק נעלי קיץ אופנתיות, אלא גם פתרון נוח ובריא לרגליים בימים החמים. הם מאפשרים לרגל לנשום, מציעים נוחות מרבית במהלך הליכה ארוכה ומהווים אביזר אופנתי שמשלים כל תלבושת. בחירת סנדלים איכותיים יכולה להשפיע משמעותית על בריאות הרגל ועל הנוחות הכללית במהלך היום.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צעצוע עץ

היתרונות של בחירת צעצועי עץ לילדים

כשמדובר בבחירת צעצועים לילדים, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. עם זאת, סוג אחד של צעצועים שעמד במבחן הזמן הוא צעצועי עץ. צעצועים קלאסיים אלה מציעים מגוון יתרונות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור הורים ומטפלים.