איך בוחרים גלשן למתחילים

אם תמיד חלמתם ללמוד לגלוש ואתם מרגישים שזה הזמן שלכם להתחיל ללמוד, כדאי מאוד שתתחילו מלרכוש לעצמכם גלשן. אין ספק כי רכישת גלשן ראשון זוהי פעולה מרגשת ביותר, אך יחד עם זאת, ההיצע הגדול בתחום גלשנים כיום יוצר לא מעט בלבול לגבי איזה גלשן בדיוק כדאי לרכוש ומה הכי יתאים לכם כמתחילים בתחום. במאמר הבא, תקבלו את כל המידע שיסייע לכם לקבל את ההחלטה לגבי הגלשן הנכון ביותר עבורכם, כך שתהיה לכם אפשרות לרכוש את הגלשן המדויק ביותר עבורכם ולהתחיל לתפוס גלים.

 

גלשן סופט – הטוב ביותר למתחילים

ראשית כל, כדאי שתדעו כי סוג הגלשן הטוב ביותר למתחילים הוא גלשן סופט. גלשני סופט הם גלשנים רכים יותר, אשר מעניקים יציבות לגולש, דבר חשוב ביותר לגולש מתחיל וכן, מרככים נפילות והתרסקויות, דבר נפוץ ביותר כאשר מדובר על לימודי גלישה. כמובן שגם גלשני סופט ניתן למצוא במגוון דגמים וסוגים שונים ועל כן, חשוב ביותר לבחור את הגלשן המדובר בהתאם לפרמטרים שעליכם לבחון.

ניתן לחלק את רמת המתחילים לשני סוגים: מתחילים חדשים אשר לומדים לגלוש בפעם הראשונה ומתחילים שיש להם מעט ניסיון כגון: כאלה שלמדו לפני זמן רב או גולשים אשר רוצים ללמוד שוב את הבסיס לגלישה. ניתן לומר כי גלשנים ארוכים ורחבים יתאימו יותר למתחילים ואילו גלשנים קצרים וצרים יתאימו יותר לגולשים מתקדמים, אך כמובן שהדבר תלוי בכם בעיקר והמטרה היא שתמצאו את הגלשן שיעניק לכם מספיק ביטחון, יציבות והנאה בגלישה.

 

מה חשוב לבדוק טרם רוכשים גלשן סופט למתחילים?

חשוב לדעת כי את מידות הגלשן כותבים בפיטים, ליטרים ואינצ'ים. הכלל הוא שהגלשן צריך להיות ארוך יותר מהאדם אשר גולש עליו. אז קודם כל, וודאו שהגלשן גבוה יותר מכם כאשר אתם מעמידים אותו בסמוך אליכם. הרוחב של הגלשן צריך להיות לפחות 22 אינץ וזאת בכדי שהגלשן יעניק ציפה טובה יותר.

אם אתם גולשים מתחילים מומלץ שתתחילו לגלוש עם אורך ונפח גדולים יותר. כדאי מאוד לרכוש גלשן סופט סטנדרטי שהוא בגודל אמצע ומיועד לגולשים אשר שוקלים 75 ק"ג. גולשים אשר שוקלים פחות מ75 ק"ג יכולים לבחור באורך גלשן יותר קצר שיחד עימו גם הרוחב העובי והנפח ירדו בהתאמה.

 

הגובה והמשקל של הגולש

חשוב מאוד להתאים גלשן לגובה ולמשקל של הגולש ובמיוחד אם מדובר על גולשים מתחילים שכן, היציבות שלכם על הגלשן תושפע מההתאמה שלו לגובה ולמשקל שלכם. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את עולם הגלשנים וידעו כיצד להתאים לכם גלשן סופט במידות מדויקות בהתאם לגובה ולמשקל שלכם.

 

יציבות

הדבר החשוב ביותר שיש לבחון כאשר ניגשים לרכוש גלשן למתחילים הוא היציבות שהוא מקנה. גלישה היא לא דבר קל ולא פעם, בכדי להצליח לגלוש יש לעבור לא מעט ניסיונות ועל כן, חשוב מאוד לוודא שהגלשן יהיה עשוי מחומר שמעניק כמה שיותר יציבות. גלשני סופט בהקשר הזה הם גלשנים שמעניקים יותר יציבות מאשר גלשנים קשים ועל כן, הם מתאימים יותר למתחילים. גלשנים קשים יתאימו יותר לגולשים מקצועיים אשר כבר התנסו לא מעט בגלישה.

תוכן עניינים

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

נעלי בלט

איך לבחור נעלי בלט מתאימות לרמה שלך בריקוד

למצוא את זוג נעלי הבלט המושלמות זה כמו לגלות אוצר חבוי שיש לו את הכוח לשנות כל פירואט, כל קפיצה וכל צעד עדין שאתה עושה. לא מדובר רק באסתטיקה או בלחישות האופוניות של סאטן ועור; זה על איך נעלי בלט נכונות יכול להיות שלוחה של הנשמה שלך על רחבת הריקודים. המסע של כל רקדן הוא ייחודי, אבל החיפוש אחר זוג נעלי הבלט האידיאלי הוא טקס מעבר שמדבר בשפה אוניברסלית.

הבנה עמוקה: למה יהודים לובשים כיפה על הראש

אחד הסמלים המוכרים ביותר של האמונה היהודית הוא הכיפה, כיפה קטנה שחובשת גברים יהודים על הראש. לכיפה יש משמעות עמוקה במסורת היהודית, והיא משמשת תזכורת מתמדת לנוכחות האל למעלה ולצורך בענווה לפני השכינה.

סנדלים

סנדלים לקיץ המדריך השלם לבחירת הזוג המושלם

כאשר הקיץ מתחיל להראות את פניו, אחת מהבחירות החשובות שעולות בדעתם של רבים היא רכישת סנדלים איכותיים. סנדלים הם לא רק נעלי קיץ אופנתיות, אלא גם פתרון נוח ובריא לרגליים בימים החמים. הם מאפשרים לרגל לנשום, מציעים נוחות מרבית במהלך הליכה ארוכה ומהווים אביזר אופנתי שמשלים כל תלבושת. בחירת סנדלים איכותיים יכולה להשפיע משמעותית על בריאות הרגל ועל הנוחות הכללית במהלך היום.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צעצוע עץ

היתרונות של בחירת צעצועי עץ לילדים

כשמדובר בבחירת צעצועים לילדים, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. עם זאת, סוג אחד של צעצועים שעמד במבחן הזמן הוא צעצועי עץ. צעצועים קלאסיים אלה מציעים מגוון יתרונות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור הורים ומטפלים.