מהם היתרונות של משכנתא הפוכה?

אם נכנסתם למאמר הבא סימן שאתם מעוניינים לקחת משכנתא הפוכה. מדובר על משכנתא שהיא שונה מכל משכנתא אחרת שאותה יצא לכם לקחת. יש כאלה שעבורם המשכנתא ההפוכה היא בעצם המשכנתא השנייה שאותה יצא להם לקחת בחייהם. הסיבה היא שבשונה מהמשכנתא הרגילה, המשכנתא הזאת היא משכנתא שמיועדת לבני הגיל השלישי. אלה שלא יכולים לקחת משכנתא רגילה מפאת גילם, עם זאת יש להם אפשרות אחרת שבה הם יכולים לבחור. אז מה היא משכנתא מהסוג הזה? ואילו יתרונות היא מביאה יחד איתה בהשוואה למשכנתא שאותה כולם מכירים?

 

מהי משכנתא הפוכה?

המשכנתא ההפוכה היא משכנתא המיועדת בעיקר לאנשים בני 60 ומעלה. אנשים בני הגיל השלישי שלא יכולים לקחת משכנתא מכיוון שהם עברו את הגיל הרלוונטי. את המשכנתא יכולים אותם לווים לקחת על ידי משכון חלק מהנכס אשר בבעלותם. את הסכום מקבלים בהתאם לשווי של הדירה על פי דעתו של שמאי מנוסה. לרוב ניתן לקבל סדר גודל של 50 אחוז משווי הנכס שיש ברשותכם. אם מדובר על דירה יכול מאוד להיות כי מדובר על משכנתא גבוהה ממה שהיה נדמה לכם. כמובן שתוכלו לבחור את הסכום הדרוש לכם בהתאם לשווי הנכס. אחרי שתחזירו את הסכום שאותו ליוויתם הנכס לא יהיה ממושכן לבנק או לגוף שממנו לקחתם את הכסף.

 

היתרונות של משכנתא הפוכה

איזה בשורה מביאה איתה המשכנתא ההפוכה? זוהי בוודאי שאלה שמעסיקה אתכם לא מעט. הרי יש כאלה שלא מבינים מה הם יכולים להשיג על ידי משכון הנכס אשר בבעלותם. יש כאלה שהמחשבות שלהם לוקחות אותם למחוזות אחרים לגמרי, כאלה שלא בהכרח מתכתבים עם המציאות. אז מה אתם תרוויחו אם תחליטו לקחת את ההלוואה הזאת?

  • משכנתא הפוכה לא משנה את מה שאתם רגילים אליו בפועל. המגורים בנכס ימשיכו להתקיים כרגיל מבלי שהבנק או הגוף שממנו לקחתם את הכסף יעשה דבר. המשכון של הנכס נועד על מנת להבטיח כי במקרה שבו תמכרו את הנכס, יהיה ניתן להחזיר את הכסף. אך מבחינת היומיום אתם לא תרגישו שינוי כזה או שינוי אחר.
  • כמו שאתם מבינים לא באמת עומדות לרשותכם אפשרויות אחרות. משכנתא רגילה אי אפשר לקחת בגיל 60, כך שהאופציה הזאת לא על הפרק. מעבר לכך כל הלוואה אחרת גם היא עלולה להיות מסובכת עבורכם. כאן אתם מקבלים את הכסף שאתם זקוקים לו מבלי לשבור את הראש.
  • תנאי ההלוואה יחסית נוחים כל עוד תעשו השוואה בין הבנקים ובין הגופים השונים. המשכנתא ההפוכה יכולה להיות ההלוואה הכי משתלמת שאותה יצא לכם לקחת. חשוב שתיקחו בחשבון כי אתם לא בוחרים את האפשרות הראשונה שצצה לה. תחפשו היטב את האפשרות הנכונה לכם בדיוק באותו הרגע לפני קריטריונים שונים.

תוכן עניינים

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

צעצוע עץ

היתרונות של בחירת צעצועי עץ לילדים

כשמדובר בבחירת צעצועים לילדים, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. עם זאת, סוג אחד של צעצועים שעמד במבחן הזמן הוא צעצועי עץ. צעצועים קלאסיים אלה מציעים מגוון יתרונות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור הורים ומטפלים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

עריסה

איך לבחור את העריסה המושלמת לחדר הילדים שלך

לפני רכישת עריסה לתינוק מדוד את השטח בחדר הילדים שלך כדי להבטיח שהיא תתאים בנוחות. שקול את פריסת החדר והיכן תוצב העריסה. בחר בעריסה שלא תעמיס את החלל אבל עדיין מספקת מספיק מקום לגישה נוחה.

ילד

התפתחות הילד – מורה נבוכים

התפתחות הילד היא תהליך מורכב המושפע מגורמים שונים כולל גנטיקה, הסביבה בה הילד נמצא וחוויות שהוא עובר. רווחה רגשית משחקת תפקיד מכריע בהתפתחות זו, שכן היא משפיעה על הצמיחה הקוגניטיבית, החברתית וההתנהגותית של הילד.

גוזיות לנערות

איך הפכו גוזיות למוצר חובה בכל ארון של נערה מתבגרת

עבור נערות רבות, צמיחת החזה ומעבר לשימוש בחזייה עשויים להיות חוויה מבלבלת ומביכה. עם זאת, ישנה חשיבות לתמיכה וכיסוי של החזה בשלב זה של תהליך ההתבגרות. גוזיות עונות על צורך זה, והן פתרון בריא ונוח יותר עבור נערות.