למה חשוב שהילדים שלכם ירכשו יכולות חדשות?

יכולות חדשות 

הרצון של רוב ההורים הוא להעשיר את רמת הידע של הילדים שלהם בתחומים שונים. לכן רבים מהם רושמים את הילדים לפעילויות שונות, כדי לבחון את הכישורים ואת ההתאמות שלהם. ללא הניסיון לא יהיה אפשר לדעת אם היכולות האלו מתאימות להם או לא. כך אפשר לנסות פעילויות כמו דרמה, ציור, גלישת גלים, התעמלות קרקע, או כל תחום אחר.

הילדים בגילאים השונים בוחנים יכולות חדשות לאורך כמה שיעורים ולאחר מכן הם מקבלים החלטה אם הנושא מתאים להם או לא. בהתאם לכך הילד יחליט אם הוא ימשיך ללמוד זאת, או לחלופין הוא יפסיק את הלמידה של תחום זה. 

מעבר לכך יש גם תוכניות העשרה לבתי הספר אשר כוללות פעילויות מאד ייחודיות כמו לדוגמה ג'אגלינג אשר מעבר ליכולת הספורטיבית הזו במהלך הריכוז, יש ליכולות חדשות הללו יתרונות רבים נוספים כמו לדוגמה יצירת הרמוניה מעולה, המון שמחת חיים, הן מחזקות את הביטחון העצמי, מחדדות את היכולות להתמודדות עם אתגרים ועם בעיות, מעניקות טפח של בניית חיים בריאים ויציבים, חשיבה חיובית, ואי תחרותיות. כאשר לומדים זאת במהלך יום הלימודים, זה נחמד מאד לכל התלמידים כיוון שהם לומדים זאת יחד וכך הם נהנים לבצע גם ג'אגלינג יחד. 

למידה של יכולות חדשות 

כל ילד לומד דברים מסוימים במסגרת הלמידה בבית הספר, אך מעבר לכך הרצון הוא שיהיה לו ידע רב כדי שידע איך להתנהל בבגרותו, ולכן כל תחום של העשרה שלומדים מוסיף לאישיות ולאינטליגנציה שלו. יש התנהלות יום יומית במסגרת יכולות חדשות שאדם זקוק להכוונה כיצד להתנהל וכאשר הוא לומד זאת בשיעורים שונים, הוא לומד כיצד להתנהל במצבים שונים בחיים. 

ביטחון עצמי של כל אדם 

ביטחון עצמי הוא נושא חשוב ביותר עבור כל אדם, כדי לחזק את האישיות שלו. מי שהביטחון העצמי שלו הוא ירוד מעוניין לחזק אותו ולכן כאשר הם מחזקים כישורים מסוימים, זה מחזק את הביטחון העצמי הירוד. כך כל ילד ירגיש עד כמה הוא חשוב ועד כמה הוא חיוני וכאשר כל אחד מהם מקבל הדרכה לאורך זמן, הם מגבשים את האישיות שלהם. 

יכולות חברתיות 

יכולות חדשות הקשורות לפן החברתי הוא נושא חשוב במערכת היחסים הבין אישית. יש ילדים שקשה להם להתחבר לילדים נוספים ולכן אין להם חברים. אך כאשר הם מבינים בדרך עד כמה חשוב שיהיו להם קשרים חברתיים, הם בונים לאט לאט קשרים עם חברים נוספים ומרחיבים את המעגל החברתי שלהם.

גם הם בסופו של דבר נהנים ממהלך זה, כיוון שהם מכירים לעומק את החברים החדשים, את העיסוקים של כל אחד מהם כמו מחשבים, כדורסל, ג'ודו ועוד והדברים האלו מסקרנים ומרתקים אותם ולכן הם מרחיבים את האופקים שלהם. הערך המוסף במקרה הזה הוא דו כיווני ונמשך בדרך כלל לאורך זמן. 

יכולות יוצאות דופן של ילדים 

כל ילד הוא עולם ומלואו ולכן הרצון של ההורים הוא למצוא את התחומים שבהם הילד מוכשר מעל הממוצע כמו לדוגמה יכולות הקשורות לנגינה על כלי נגינה, שמיעה אבסולוטית וכו'. כאשר מבינים שהיכולות הן גבוהות מפתחים רובד זה ואם הוא נהנה מהמוסיקה, רושמים אותו ללימוד בקונסרבטוריון. שם הוא לומד תווים וגם נגינה על פסנתר, גיטרה, כינור או כל כלי נגינה אחר שהוא אוהב. לא אחת הוא יבצע שינוי ויזנח את הכלי שעליו הוא למד ויעבור לכלי נגינה אחר, עד שהוא ימצא את האופציה המיטבית עבורו. 

תוכן עניינים

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

סנדלים

סנדלים לקיץ המדריך השלם לבחירת הזוג המושלם

כאשר הקיץ מתחיל להראות את פניו, אחת מהבחירות החשובות שעולות בדעתם של רבים היא רכישת סנדלים איכותיים. סנדלים הם לא רק נעלי קיץ אופנתיות, אלא גם פתרון נוח ובריא לרגליים בימים החמים. הם מאפשרים לרגל לנשום, מציעים נוחות מרבית במהלך הליכה ארוכה ומהווים אביזר אופנתי שמשלים כל תלבושת. בחירת סנדלים איכותיים יכולה להשפיע משמעותית על בריאות הרגל ועל הנוחות הכללית במהלך היום.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צעצוע עץ

היתרונות של בחירת צעצועי עץ לילדים

כשמדובר בבחירת צעצועים לילדים, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. עם זאת, סוג אחד של צעצועים שעמד במבחן הזמן הוא צעצועי עץ. צעצועים קלאסיים אלה מציעים מגוון יתרונות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור הורים ומטפלים.

עריסה

איך לבחור את העריסה המושלמת לחדר הילדים שלך

לפני רכישת עריסה לתינוק מדוד את השטח בחדר הילדים שלך כדי להבטיח שהיא תתאים בנוחות. שקול את פריסת החדר והיכן תוצב העריסה. בחר בעריסה שלא תעמיס את החלל אבל עדיין מספקת מספיק מקום לגישה נוחה.

ילד

התפתחות הילד – מורה נבוכים

התפתחות הילד היא תהליך מורכב המושפע מגורמים שונים כולל גנטיקה, הסביבה בה הילד נמצא וחוויות שהוא עובר. רווחה רגשית משחקת תפקיד מכריע בהתפתחות זו, שכן היא משפיעה על הצמיחה הקוגניטיבית, החברתית וההתנהגותית של הילד.