איך תכינו את עצמכם לילד הראשון?

לידתו של ילד הינה, תמיד, מאורע משמח. אולם, ישנם מקרים בהם המאורע המשמח הזה אפילו משמח עוד יותר, למשל, לידתו של ילד ראשון במשפחה. על אף שלידה של ילד ראשון במשפחה הינה, באופן ברור למדי, מאורע חיובי ומשמח, אל השמחה הזו, מתלווים, לא פעם, חששות טבעיים מפני העתיד הבלתי ידוע, וגם (אם נרד לרגע מהעניין הנשגב של רגשות וננחת עם שתי הרגליים על הקרקע לעניין ארצי הרבה יותר) הצורך להיערך בצורה הטובה והיעילה ביותר להרחבתו של המעגל המשפחתי באמצעות הצטרפותו של בן משפחה חדש. בן משפחה, אשר מעתה והלאה, במשך לא מעט שנים, ידרוש מכם את כל תשומת הלב ואת כל ההערכות המקדימה אשר תוכלו לגייס לצידכם.

 

מה צריך לדעת לפני הלידה?

ברשותכם, נשאיר את עניין השינויים ההורמונאליים והשינויים החלים בגוף האישה במהלך ההיריון למומחים העוסקים בכך, בעוד שנתמקד דווקא באותם דברים שלהם חשוב להתייחס מהרגע שבו מחשבון הריון הפך להיות חלק מעולם המושגים שלך (או שלכם). קודם כל, חשוב לזכור, כי לידתו של ילד ראשון משנה את הכל ב-180 מעלות. וכשאנחנו כותבים ה-כ-ל, אנחנו מתכוונים לזה, שלוחות הזמנים, השגרה וההרגלים שלכם משתנים, סדרי העדיפויות מתארגנים מחדש (והפעם – באופן ששם את הרך הנולד בראש), ואף, במרבית המקרים, הקשר (הזוגי או המשפחתי) שלתוכו נולד הילד משתנה באופן קיצוני וחד. פתאום, אתם כבר לא "בני זוג" יותר, אתם אבא ואמא (או אבא ואבא / אמא ואמא – אבל העיקרון הובן, אנחנו מניחים). כל מה שידעתם וחשבתם על עצמכם עד כה כבני אנוש או כבני זוג ייבחן מחדש, והפעם – דרך "משקפי" ההורות לרך הנולד. אתם יוצאים לדרך חדשה, שלפעמים, עשויה להתגלות כמאתגרת, אבל כמעט תמיד – תוכלו להיות בטוחים שהיא תהיה מלאת אהבה וסיפוק.

 

מה צריך לקנות לפני הלידה?

נוכל לפרט כאן רשימה ארוכה של פריטים וציוד, שלדעתנו הם MUST לילד ראשון, ממדחום בצורת דג לאמבט ועד כסא בטיחות, אבל נוותר לכם על זה. למעשה, אם נסתכל אחורה אל ההיסטוריה, נוכל לגלות, שקיימים דורות שלמים מסוימים של ילדים שגדלו לא רע גם ללא כל הציוד המשוכלל האופנתי שאותו אנחנו מכירים כיום. על ה"מחסור" היחסי באמצעים חומריים, לרוב, פיצו משפחה (אפילו מורחבת) חמה ותומכת ואנשים שאהבו אותם ועטפו אותם בתחושות של אהבה וביטחון. ואם נשוב לימינו-אנו, הטיפ החשוב ביותר שנוכל לתת לכם בעניין זה, הוא לחשוב לא רק על ההווה, אלא גם על העתיד, כלומר – לרכוש ציוד איכותי שיוכל לשמש אתכם גם בעת לידת הילד השני, כשהמשפחה, במזל טוב, תתרחב שוב.

 

בסיכומו של דבר

מחשבון הריון זה או אחר או כסא בטיחות לא ישנו את חוויית ההורות שלכם. הם, אמנם, יכולים להקל על החוויה ולייעל ביצוע פעולות מסוימות, אבל הם אינם מסוגלים להחליף את החום, הדאגה והאהבה שרק אתם, כהורים, מסוגלים לתת לילדכם.

 

תוכן עניינים

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים!

השאירו פרטים ונציג שירות ישמח לסייע לכם.

סנדלים

סנדלים לקיץ המדריך השלם לבחירת הזוג המושלם

כאשר הקיץ מתחיל להראות את פניו, אחת מהבחירות החשובות שעולות בדעתם של רבים היא רכישת סנדלים איכותיים. סנדלים הם לא רק נעלי קיץ אופנתיות, אלא גם פתרון נוח ובריא לרגליים בימים החמים. הם מאפשרים לרגל לנשום, מציעים נוחות מרבית במהלך הליכה ארוכה ומהווים אביזר אופנתי שמשלים כל תלבושת. בחירת סנדלים איכותיים יכולה להשפיע משמעותית על בריאות הרגל ועל הנוחות הכללית במהלך היום.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

צעצוע עץ

היתרונות של בחירת צעצועי עץ לילדים

כשמדובר בבחירת צעצועים לילדים, האפשרויות יכולות להיראות אינסופיות. עם זאת, סוג אחד של צעצועים שעמד במבחן הזמן הוא צעצועי עץ. צעצועים קלאסיים אלה מציעים מגוון יתרונות לילדים בכל הגילאים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור הורים ומטפלים.

עריסה

איך לבחור את העריסה המושלמת לחדר הילדים שלך

לפני רכישת עריסה לתינוק מדוד את השטח בחדר הילדים שלך כדי להבטיח שהיא תתאים בנוחות. שקול את פריסת החדר והיכן תוצב העריסה. בחר בעריסה שלא תעמיס את החלל אבל עדיין מספקת מספיק מקום לגישה נוחה.

ילד

התפתחות הילד – מורה נבוכים

התפתחות הילד היא תהליך מורכב המושפע מגורמים שונים כולל גנטיקה, הסביבה בה הילד נמצא וחוויות שהוא עובר. רווחה רגשית משחקת תפקיד מכריע בהתפתחות זו, שכן היא משפיעה על הצמיחה הקוגניטיבית, החברתית וההתנהגותית של הילד.